Wednesday, October 7, 2009

super ql:)

žmurim i žmirim u sunce znaš ono kad ti je toplo ispod kapaka i znaš da iza toga mora biti svetlost koja se još ne vidi od paučina svih onih dana kad mi nije stigla tvoja poruka i znaš imam novu maskaru i senku i novi stav i novi život i sad samo žmirim i lepo mi je u mojih 175cm i prvi put posle pet godina nisam te zvala da ti čestitam rođendan. i hani, zvala sam nekog drugog nekog do koga mi je stalo na drugačije načine neko sa kim sam stalno ispod ćebeta njegovih mekih osećanja sa kim se valjam prekrštenih nogu sa nekim ko me pusti da pobedim sa nekim kome sam važna u tri ujutru,ali hani pogodi i u tri popodne. malo sam umorna znaš, od svih popijenih kafa i neprospavanih noći, od neopranih sudova koje si ostavio i eto danas opet na levoj ruci imam tako odjednom ljubičastu modricu pored vene jer ko zna, možda ima još uvek pomalo tebe u mom krvotoku, možda te nisam preBolela ali sam na pola puta do, tako da ne brini, ja sam se preselila u novi supersonični kosmos i nećemo se sretati po haustorima i autobusima. možda ti samo malo svratim u snove po koji put. čisto da te nerviram.:D

No comments: