Saturday, December 5, 2009

super sweet terapije

http://www.superpoklon.rs/

(:


mnogo mi se dopala ideja,a najvishe:
spa & wellness.
malo sam iscrpljena od svega,potreban mi je sat mira,a da ne spominjem hidromasazhne kade & ostalo...

ima i zen soba, to mi se spec. svidja.


ipak, posto ce uskoro da budu praznici chini mi se da je ova varijanta mnogo bolja zato sto je za dve osobe (a u dvoje je lepshe:P )
http://www.superpoklon.rs/partneri/cantina_de_frida.html
http://www.cantinadefrida.com/dobrodosli/
i obavezno klik na galeriju

kazhu strast za zhivotom... moram da priznam da nikad nisam bila i da mi se chini da dolazi "starija" ekipa, ali svidja mi se. mucho.
mozda svratim za neki vikend. i to def. ne samo na koktele.

inache, navukla sam se skroz. posle xy vremena imam strpljenja da gledam seriju. Je l' gleda josh neko "Na terapiji"?
kratko traje, svaka epizoda ima jednu temu, ne mora da se gleda "redovno", a mozhe, zanimljiva je, dijalozi su super, chak poneshto i o sebi mogu da nadjem kroz neke priche. posto ne stizem da gledam na tvu, skidam sa neta pa gledam na kompu po 2-3 "u cugu", kad stignem, obichno kasno nocu i posle toga mirno spavam.stavrno. nekako me uspava a opet dok gledam totalno sam budna i nije mi smor ni 5min. bas mi se to retko desava sa serijom. inache da napomenem: gledam samo Sergejevu i Aninu prichu. (Ana je devojchica/ gimnasticharka, ko gleda zna o chemu pricham.) njena pricha mi je nekako omiljena, smejem se dok gledam a opet mi se nekako i plache i tako svashta neshto. nevino i duboko. a S.pricha mi je sirova i dirljiva i nekako mnogo strashnije dozivljavam kad se mushka osoba ogoli od zhenske.ne znam zashto, mozhda mi je to nekako "vaspitanjem", sredinom ili ko zna chime nametnuto. I pronasla sam delicce sebe u njegovoj zheni i to mi se uopshte nije dopalo. Narochito ona epizoda kad on kazhe da ona stres ispoljava nocu kad ponekad "shkrgucce" zubima i da je kao satni mehanizam. i da on ne moze da podnese tu njenu malu "nesavrsenost".neccu tako.nEver.
i tako svashta neshto. ukinuli nam vize, malo slobodnije se dishe. ali samo malo.no i to je bolje nego nista.
idem da nadjem veseli kishobran.u medjuvremenu:


"Blue, blue, blue,
waves they crash as time goes by,
so hard to catch. Too, too smooth,
...Sweet about me, nothing sweet about me
Sweet about me, nothing."

No comments: